Partnerzy

Partnerzy w programie partnerskim

Będąc producentem fotoksiążek szukamy sposobów i rozwiązań, które pomogą dotrzeć do potencjalnych klientów, do osób które mogłyb chcieć zamówić fotoksiążkę. Oczywiście można dać spot reklamowy w telewizji ale takie rozwiązanie jest poza zasięgiem możliwości każdego producenta fotoksiążek. Kosztuje ono miliony złotych.

Drugim medium o podobnej randze jest obecnie internet. W wielu krajach wydatki na reklamę internetową zaczeły przewyższać wydatki na reklamę telewizyjną. Mogłoby się wydawać, że to wspaniałe i proste rozwiązanie. Niestety ale główny kanał reklamowy w internecie to linki sposorowane w ofercie Google. Niby jest to rozwiązanie dostępne cenowo dla każdego ale w przypadku nie wszystkich produktów ono jest opłacalne. Przede wszystkim poprzez link umieszczony w wyszukiwarce google przekierowuje internatę na stronę zamawiającego usługę. To że wszedł na Twoją stronę nie oznacza jeszcze, że złoży on zamowienie ani teraz ani w przyszłości. Wiekszość z tych internatów wchodzi i wychodzi - ale wystarczy to aby trzeba było zapłacić firmie Google. Płacimy więc wyłącznie za klikniecie a nie za efekt wynikający ze sprzedaży. Bardzo często w zamian za ponienione koszty uzyskaliśmy tylko ruch na stronie bez żadnego zamówienia.

Lepszym rozwiązaniem jest wybór takich form promocji, które powiązane są ze sprzedażą. Jedną z nich są programy partnerskie. W ramach programu partnerskiego nakłania się posiadaczy stron intertnetowych związanych z daną tematyką do umieszczenia materiału promocyjnego np. baneru, artykułu sponsorowanego, krótkiej wzmianki tekstowej z linkiem itp. Internatua przechodząc ze strony z takiej strony do strony np. producenta fotoksiążek zostaje na pewien czas np 30 dni przypisany do strony z której przyszedł czyli do strony partnera. Jeżeli internauta te dokona zakupu to określony procent wartości sprzedaży zostaje przypisany partnerowi jako prowizja. Jeżeli suma prowizji zebranych przez partnera przekroczy ustaloną kwotę minimalną np. 100 zł to następuje wypłata wynagrodzenia.

Jak widać - w programie partnerskim płacimy za efekty

 

Dodatkową korzyścią jest znacznie szersza promocja naszego produktu, gdyż prezentowany jest on na wielu różnych stronach. Polecamy to rozwiązanie na którym zyskują wszyscy zainteresowani:

  • klient kupił interesujący go produkt
  • producent sprzedał ten produkt a jego pracownicy zarobili na wynagrodzenie
  • partner promujący produkt otrzymał prowizję, która pokrywa koszty utrzymania i obsługi strony