Promocja zakładów fotograficznych

Zakłady fotograficzne przy braku nowych produktów i nowych technologii a z drugiej strony spadku popularnosci dotychczasowej oferty stopniowo chylą się ku likwidacji. Konsumenci zamawiają coraz mniej zdjęć na podłożu papierowym. Towarzyszy temu spadek zapotrzebowania na albumy fotograficzne a także i ramki fotograficzne. Wcześnie przestały sprzedawać i wywoływać filmy / negatywy. Produktem, który trzyma przy życiu wiele zakładów fotograficznych są zdjęcia do dokumentów; paszportów, dowodów osobistych różnych legitymacji. Z jedej strony aż się prosi aby cena tych zdjęć była niższa a z drugiej strony obniżka ceny spowodowałaby znaczną utratę zysku. Co zakłady fotograficzne mogą zrobić w tej sytuacji:

  • intensywnie promować w swoim środowisku zdjęcia na podłożu papierowym (nikt za nich tego nie zrobi na dużą skalę)
  • pokazywać, ze zdjęcia na papierze są bardziej trwałe niż w formie pliku cyfrowego
  • intensywnie promować w internecie swoje usługi
  • kooperować z innymi firmami fotograficznymi

Zakłady fotograficzne, które chcą się promować w internecie powinny skorzystać ze strony www.promocjainternetowa.com.pl

Niebawem również przedstawimy listę firm fotograficznych z którymi warto współpracować i kooperować.